Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Testy
Witam, jestem początkujący, i mój plan wygląda następująco, mam dostęp do komputera, znaczy się mam 2 komputery, na nim jest zainstalowany windows 10, i antivirus kaspersky nowa baza wirusów, chciałbym poprzez pendrive umieścić w nim backdoora, z ciągłym dostępem do niego, mam zmienne ip, więc co proponujecie aby to zadziałało ? Moge uzyc social enginnering toolkit, i power shell atack vector nie... ale mi chodzi o to by po zmienieniu mojego ip, mogl miec nadal dostep do tego komputera... .
Lub moze keylogger ktory wysle logi na maila czy serwer ftp ? hmm ? co proponujecie ?
Odpowiedz
Zależy jaki dostęp chcesz mieć. Jeśli to Twój komputer, to możesz sobie postawić serwer VNC i w razie potrzeby się nań logować. Jeśli chcesz po prostu poćwiczyć, to baw się wszystkim co opisałeś. Jeśli to nie Twój komputer i nie masz zgody, to odstaw to, bo nie mając wiedzy można sobie bardzo szybko kłopotów narobić.

Chętnie pomógłbym z case study, ale nie do końca wiem, co chcesz osiągnąć. Raz piszesz, że backdoor, raz że keylogger. Raz chcesz realizować atak przez pamięć flash, raz za pomocą SET. Jeśli chcesz zacząć z hackingiem postaw sobie virtualkę metasploitable i baw się, ucz programowania etc.

Co do zmiennego IP, najlepiej konfigurować wszystko na serwer vps ze stałym adresem. Raz, ze względu na uptime, dwa ze względu na brak problemów przy port forwardingu.
 Gdyby Java miała prawdziwy garbage collector to programy kasowałyby się podczas uruchomienia.

Odpowiedz
Na serwer Vps czy Vpn ?
Odpowiedz
Z reguły provider nie da Ci kontroli nad serwerem VPN, chyba że swoim własnym. Ale skoro pytasz, znaczy że takiego nie posiadasz (inaczej byś wiedział). VPS. Dlatego najpierw zalecam lekturę i zdobycie podstaw, a nie porywanie się z kalkulatorem prostym na AESa.
 Gdyby Java miała prawdziwy garbage collector to programy kasowałyby się podczas uruchomienia.

Odpowiedz