Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wifi-usb tp-link
Cześć, od niedawna zacząłem swoją przygodę z kali linux'em. Na forum jestem również nowy. 
Jako, że niedawno była wigilia i wiadomo prezenty, mój okazał się troszkę nietrafiony. Prosiłem o kartę wifi (alfe) a rodzina jako, żę nie za bardzo w tych tematach zakupiła TP-LINK TL-WN727N

Pracuję na Kalim w VirtualBoxie, karta USB dobrze działa pod Windowsem (system macierzysty) ale na wirtualce Kalim nie mogę w rzaden sposób zmusić jej do działania. Od razu mówię, że pytałem wójka google, i próbowałem różnych pomysłów tamtejszych. 
Jestem studentem i narazie się uczę, mógł bym dostać jakieś wskazówki od weteranów bezpieczeństwa? Z góry dzięki za pomoc. ; )
Odpowiedz
zrob sobie boot pena i z live atakuj sieci z virtual boxa mi sie tez nie udalo zmusiec tplinka do pracySmile
Odpowiedz
Jeśli chodzi tylko o testowanie haseł WiFi to proponuję "Wifislax   Live" http://www.wifislax.com/   posiada dużo narzędzi.
Wszystkie instrukcje znajdziesz na youtube https://www.youtube.com/results?search_q...e+Wifislax  

Kali Linux  2.0 za bardzo się nie nadaje do łamania tylko WiFi bo jest za ciężki
Jeśli chodzi o penetrację np. luk PHP i CSS i innych to tak - Polecam

Pozdrawiam i miłej zabawy Big Grin
Odpowiedz
chodziło mi o zmuszenie tej karty do pracy w virtualboxie lub innym programie do wirtualizacji.
Mam kaliego live i w sumie nie sprobowałem tam z ta kartą ale to i tak nie rozwiazuje problemu ; )
Odpowiedz
przetestuj vmware player
--
pzdr n0me
echo b > /proc/sysrq-trigger

Odpowiedz
(12-29-2015, 23:32)PiJanek napisał(a): chodziło mi o zmuszenie tej karty do pracy w virtualboxie

Witam, u mnie w VB (ustawienia ogólne) w zakładce Network mam tak "Enable Network Adapter" zaptaszkowane, dalej w "Attached" mam Bridged Adapter, "Name" TP-Linka, w "Advanced" musisz zaznaczyć Allow All i zaptaszkowć Cable Connected, a wyżej w Adapter Type musisz spróbować. Działa u mnie.
Odpowiedz