Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Wasze początki" z Linuxem.
Witajcie. Jako, że jestem osobą strasznie ciekawską, to chciałbym się dowiedzieć jak wy "zaczynaliście" swoje przygody z linuxem, skąd czerpaliście wiedzę (książki,artykuły,poradniki,samouk) i jak długo już korzystacie z linuxa? Tongue

Może na początek ja.

Jestem 15 letnim amatorem(tak, zarazem gimbusem Tongue) który próbuje ogarniać powolutku linuxa.
Jako pierwszy system obrałem Ubuntu, lecz backtrack bardziej do mnie przemawiał.. Nie wiem dlaczego, być może względem kolorowego interfejsu ubuntu, backtrack wydawał mi się taki bardziej profesjonalny..

Co prawda używam go z 2 miesiące i jedyne co nauczyłem się obsługiwać to apt-get / reaver /aicrack i przeglądarkę Big Grin

Pewnie macie teraz przed oczami obraz 15 letniego grubaska który siedzi przed komputerem i próbując ukraść koledze konto w grze udaje wielkiego hakera.. Otóż tak nie jest. Co prawda jestem troszkę gruby,ale nie chcę nikomu szkodzić Tongue Choć niektórym ciężko w to uwierzyć.

No ale wiecie, nie od razu rzym zbudowano (Tak się mówiło? Big Grin)

Cholera, nie wiem czy to się nawet na offtopic nadaje.. Piszę dośc chaotycznie.. Najwyżej dostanę drugie 50% ostrzeżeń i skończę z banem Tongue Ryzyk fizyk.
Moze najpierw wez sie za szkole i pomyls o przyszlosci
1. Generalnie Garbaty prawdę mówi. Smile
2. Linuxa nie da się nauczyć w tydzień. Żeby być na prawdę dobrym, to trzeba nawet kilku lat praktyk i jakiegoś zaangażowania. Czytaj, szukaj, używaj Google, wertuj Forum. To jest skarbnica, z której możesz czerpać do woli.
3.
Cytat:Co prawda używam go z 2 miesiące i jedyne co nauczyłem się obsługiwać to apt-get / reaver /aicrack i przeglądarkę Big Grin
Pracuj, pracuj, a owoce przyjdą z pewnością niedługo.
4. Rzym Smile
Reaver - mój ulubiony program...
Dokladnie tak Rzym - nazwa wlasna
Moge sie zalozyc ze nie opanowales aircracka reavera i tegopewny jestem na 100%