Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jak zamontować wentylator na karcie z chłodzeniem pasywnym
#11
aha to dzięki za pomoc dodam pare otworow z boku obudowy w dolnym panelu
jak najwiekszy wentylator dam na grafike i z tylu obudowy dam wentylator i tube zostawie
a wentylatory jakie maja miec predkosci? 2rdzeniowy procek 3,2ghz 2g ram
a wentylator na gpu to przykrecic bezposrednio na radiaor pasywny czy nowy radiator wstawic?
#12
1. Staraj się kupować wiatraki łożyskowe typu Super Silent. One są nieco droższe niż reszta, ale mają lepsze parametry. Zwracaj uwagę na poziom hałasu i prędkość wirowania. Poziom hałasu poniżej 15dB (im mniej, tym lepiej) oraz prędkość około 2000 obrotów na minutę powinna wystarczyć.
2. Jeśli masz czas i chcesz się bawić w montowanie nowego radiatora do GPU to tak, ale ja bym zostawił ten oryginalny radiator pasywny i spróbował nowy wiatrak dokręcić do niego. Jeżeli temperatura na GPU nie będzie zauważalnie niższa, to wtedy pozostaje kupno nowego zestawu radiator + wiatrak np: do podkręcania GPU.
Reaver - mój ulubiony program...
#13
a moze tylko wentylator 120x120 pod gpu wiejacy w strone radiatora i wiecej dziurek z boku obudowy pod karta graf? czy nie bedzie za goraco dla zasilacza i beda zbyt wielkie drgania na gpu?

http://m.allegro.pl/wentylator-silent-fa...63509.html

na cpu z radiatorem pasywnym
http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/Ta...-2878.html
#14
Zauważ, że ta aukcja jest w dziale Sprzęt spawalniczy Smile. Ja bym radził szukać w Komputery -> Akcesoria -> Chłodzenie:
http://allegro.pl/aab-super-silent-fan-8...19262.html
http://allegro.pl/aab-super-silent-r8-su...71734.html

Jak się zmieści 12 cm x 12 cm, to oczywiście daj tego typu:
http://allegro.pl/aab-super-silent-fan-1...69814.html
Reaver - mój ulubiony program...
#15
a co sie w drobnice bawićTongue

http://allegro.pl/aab-cooling-super-sile...65269.html
#16
a co sadzicie o otwartej obudowie? Smile
#17
Moja obudowa jest zawsze otwarta... o nie sorry, na święta przykręcam na chwilę Smile ale zaraz zdejmuję bo tak się składa że podłączyć coś trzeba i sprawdzić Wink
--
pzdr n0me
echo b > /proc/sysrq-trigger


#18
zobacze u siebie jak z temperaturami moze wystarczy pasywne gpu


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
stat4u